Monday 21 December 2015

VIVIX Shaklee (Fungsi, Kebaikan dan Testimoni)

Vivix merupakan satu produk yang telah dipatenkan khas di bawah syarikat supplement nombor 1 di dunia, Shaklee. Entri kali ini akan menceritakan tentang Vivix Shaklee. Fungsi, keistimewaan supplement Vivix ini, siapa yang memerlukan, kandungan bahan-bahan dalam Vivix Shaklee serta kebaikan dan testimoni para pengguna Vivix.


Diharap semua pembaca mendapat info dan manfaat dari entry Kekda kalini. 

Pengenalan Vivix Shaklee




Vivix dari Shaklee ialah sebuah supplement anti-oksidan yang terhasil daripada campuran resveratrol dan memiliki kuasa 10 kali ganda lebih daripada hanya sekadar resveratrol biasa. Bahan utama Vivix ialah Anggur Muscadine iaitu sejenis anggur yang sangat jarang ditemui dan memiliki keunikan tersendiri berbanding anggur biasa yang lain iaitu anggur ini memiliki satu kromosom yang lebih daripada biasa





KEISTIMEWAAN VIVIX SHAKLEE :


 MEMPERBAIKI DNA


Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.


MEMPERBAIKI TENAGA SEL

Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh. Ianya juga
membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.






KEBAIKAN VIVIX SHAKLEE : 


Supplement anti-oksidan Vivix ini menggunakan Anggur Muscadine dengan 3 campuran bahan lain iaitu Japanese Knotweed, Elderberry Eropah, Lobak Ungu. Setiap proses pengekstrakan bagi menghasilkan campuran 10 kali ganda lebih baik dari resveratrol biasa ini adalah dipatenkan khas untuk Shaklee. Bermakna, tidak ada syarikat lain yang boleh meniru formula penghasilan Vivix. 

Kandungan resveratrol dan polifenol di dalam Vivix adalah sangat berkepekatan tinggi kerana ianya 100 kali ganda lebih daripada fungsi resveratrol yang biasa. Dan bioaktif polifenol di dalam setiap botol Vivix adalah kekal menjadikan ia mampu memberikan fungsi yang optimum buat semua pengamalnya.

Vivix Shaklee adalah halal, bersih dan tidak ada perisa buatan, pemanis tiruan dan tiada bahan pengawet didalamnya.





Testimoni Mereka yang Pernah menggunakan Vivix Shaklee.














Bulan ni ada tawaran TWINPACK VIVIX tau. Sangat jimat sebab setiap pembelian Twinpack Vivix ini, korang akan dapat FREE MEMBERSHIP + FREE SHIPPING & CASHBACK .






Whatsapp je Kekda untuk dapatkan lebih info atau untuk konsultasi | 0128989545


5 comments:

  1. singgah + follow sini.. :)

    jemput join segmen shawal.. ^^

    http://akubukaninnocent.blogspot.my/2015/12/SegmenBlogwalking.html

    ReplyDelete
  2. hi perkongsian menarik. done follow, follow me back :)

    ReplyDelete
  3. hai , ain datang singgah dan follow blog awak
    salam perkenalan.
    selamat tahun baru :)

    ReplyDelete
  4. Terima Kasih semua ..Eyda akan follow semula semua 😙😙😙

    Salam perkenalan

    ReplyDelete
  5. wow vivix terbaik ...www.rayflexs.blogspot.com

    ReplyDelete