Wednesday 8 April 2020

BAGAIMANA NAK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE (2020)

Assalamualaikum semua , alhamdulillah this is my 1st entry on my new blog. So harini Kekda nak share how nak mendaftar sebagai Ahli Shaklee bagi tahun 2020. So boleh tengok step-step di bawah okay.

Ada 3 cara bagaimana nak mendaftar sebagai ahli Shaklee. Sebelum itu, korang boleh tengok kat sini apa kelebihan menjadi ahli Shaklee di sini >> Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee.





3 Cara Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee :


1. Pembelian 100UV dan ke atas (Pendaftaran secara Percuma) : 

Dengan pembelian mana-mana produk Shaklee bernilai sekurang-kurangnya RM370 dan ke atas, so korang layak untuk mendapat keahlian secara percuma. Jimatkan ?


2. Pembelian 200UV dan ke atas (Pendaftaran secara Percuma): 

Dengan pembelian mana-mana produk Shaklee yang bernilai minimum RM760 dan ke atas, korang bukan sahaja akan mendapat keahlian secara percuma, malah dengan pembelian sebanyak jumlah di atas akan melayakkan korang mendapat minimum cashback yang akan dikreditkan secara automatik terus kedalam akaun korang berjumlah RM30 dan lebih lagi. (Lagi tinggi amount pembelian korang, maka lagi tinggi bonus/cashback yang korang akan dapat).


3. Dengan membayar yuran pendaftaran sebanyak RM35 :

Atau if korang tak nak membuat sebarang pembelian, korang juga boleh sertai sebagai ahli Shaklee hanya dengan membayar yuran pendaftran sebanyak RM35 sahaja tau. Korang boleh daftar sahaja dulu tanpa membeli sebarang produk Shaklee atau if nak purchase terus selepas mendaftar sebagai Ahli Shaklee pun tiada masalah.


4. Melalui Pembelian Set Jom Shaklee (sah sehingga Jun 2020 sahaja) :

Okay, untuk pilihan keempat ini, paling mudah dan jimat, korang hanya perlu purchase atau membuat pembelian mana-mana Set Jom Shaklee, dan korang akan layak untuk mendapat bukan sahaja keahlian Shaklee secara percuma malah korang juga akan dapat PERCUMA KOS PENGHANTARAN dan Cashback/Bonus(kecuali untuk Set Hamil Shaklee & Set Menyusu / Pantang Shaklee) .

Lihat di sini untuk >> Senarai Pilihan Set Jom Shaklee.

Kekda, kalau join Ahli Shaklee ni expired tak ? Ke kena renew setiap bulan or tahun ? Okey, meh sini Kekda share dengan korang .


Bagaimana proses renew keahlian/memperbaharui keahlian Shaklee (Renewal) ?

Untuk mendapatkan Free renewal/percuma pengaktifan semula keahlian Shaklee, syaratnya adalah, wajib ada pembelian mana-mana produk Shaklee, 3 bulan sebelum tarikh hari lahir kita setiap tahun. Ini adalah untuk memastikan keahlian kita aktif setiap tahun tanpa perlu membayar yuran renew keahlian.


Kat mana saya boleh register sebagai Ahli Shaklee Kekda ?

Senang sahaja, korang boleh terus join ahli dibawah Kekda melalui : 


1. Daftar secara terus melalui online atas talian, dengan KLIK DISINI.

Link ini akan bawa korang terus kepada pendaftaran secara online di laman web Shaklee , dibawah Kekda. Just isi segala maklumat yang diperlukan, dan ikuti arahan atau langkah yang diberikan untuk korang aktifkan akaun sebagai Ahli Shaklee. If korang memerlukan sebarang bantuan atau pertanyaan, boleh terus whatsapp Kekda di 0128989545 okay ? In shaa Allah Kekda akan respond kepada segala pertanyaan korang dengan segera.


2. Atau, korang boleh terus whatsapp Kekda untuk pertanyaan, konsultasi, cadangan pengambilan Vvitamin atau untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee. Whatsapp sahaja Kekda disini KLIK DISINI.


So Kekda harap dengan entry ini dapat bantu korang dengan lebih jelas bagaimana nak mendaftar sebagai Ahli Shaklee. Jumpa lagi on next entry ! Thank You :)

0 comments:

Post a Comment