Wednesday 10 July 2013

Jom Jana Pendapatan Dengan Shaklee ( 3-4-5-6-7 angka tidak lagi Mustahil )





Assalamualaikum dan selamat pagi :) Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog ini :) Harini 1st of Ramadhan Al-Mubarak..macam mane puasa anda? Syukur kerana sentiasa bertenaga walaupun berpuasa sambil mengurus anak-anak kecil yang aktif :)

Entry kalini eyda nak ceritakan tentang pengalaman eyda dalam Shaklee..Walaupun masih lagi baru dalam Shaklee tapi Eyda tetap nak share jugak macammana eyda boleh berkecimpung dalam Shaklee ni & ianya banyak membantu eyda dari segi kewangan,kesihatan,dan juga tentang kehidupan seharian setelah bergelar WAHM (Work As Home Mom).Sesungguhnya eyda antara yang bertuah kerana berada di bawah naungan group MASTER2 JUTAWAN yang disegani :) 

Eyda mula join Shaklee pada 2 Februari 2013 (tahun ni lah :) sekarang cukup 5 bulan eyda dalam Shaklee ).Pada mulanya memang tak tahu apa itu Shaklee?Setelah di "google" dan melihat salah seorang friends eyda dalam FB namenye NADIAH SUHAIDI (sekarang dah jadik UMMI eyda dalam Shaklee hehe)  yang selalu post tentang Shaklee barulah eyda tahu serba sedikit tentang Shaklee ni :).Mulanya tengok je Ummi Nad ni selalu post tentang Shaklee..tips2 produk,kelebihan produk,kelebihan menjadi ahli,setiap achievement nye..Dan sampai satu masa eyda rasa sangat tertarik dengan setiap post yang UMMI NAD tuliskan.Sehinggalah pada 2 Feb 2013 tu eyda PM UMMI NAD bertanyakan tentang Shaklee ni..Then Ummi pun ceritalah..blaa..blaaablaaa..dan terus eyda join tanpa pikir ape2 lagi..hehe (sebenarnye memang excited nak join sebab tertarik dengan perkongsian Ummi tentang incomenye dengan Shaklee walaupun dia hanya seorang suri rumah.hehe gelojoh eyda kan?

Start dari situ eyda mula serius dalam Shaklee..mula create page untuk Shaklee biz lepastu start buat blog..Alhamdulillah semuanya dipermudahkan tanpa sebarang halangan :) Mula-mula memang susahkan..mane ada kerja yang senang.Bisnes lagilah susah.Kadang-kadang ada jugak rasa putus asa..Tapi bila saya tengok ramai orang berjaya dengan Shaklee,saya cemburu. Bila saya fikirkan kalau mereka boleh jana pendapatan dengan Shaklee kenapa tidak saya. Allah itu Maha Adil dan Maha Pemurah. Jika saya dekat diri padaNya, yakin dengan rezekiNya dan usaha sesungguh hati, pasti Allah akan bukakan pintu rezeki saya dalam Shaklee. Jadi saya bangkit semula dan terus berusaha. Gambar ini menyedarkan saya. Saya jumpa gambar ni semasa tengah cari kekuatan dalam diri saya untuk terus berShaklee. Jadi saya tidak mahu menjadi penggali yang kedua. Berputus asa sedangkan sikit lagi nak dapat diamond yang dia gali selama ini. Saya nak jadi penggali pertama yang terus berusaha menggali ke arah diamond tu. Jadi saya bangkit dan terus berusaha 
ke arah impian Shaklee saya..Harus sentiasa kuatkan semangat dan sentiasa mengadu pada DIA supaya dipermudahkan semua urusan..Ditambah pula dengan kata-kata semangat dari UMMI NAD saya..Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.


Eyda masih ingat masa 1st jualan eyda..mencapai target 1st steps dalam achievement chart Shaklee iaitu 150UV..Subhanallah masa tu Allah saje yang tahu betapa gembiranya eyda..ye walaupun mungkin bagi anda nampak sedikit tapi bagi eyda nilainya sangat banyak kerana ianya semua usaha dan titik peluh eyda sendiri.Masa tu dapatlah bonus RM29.70 sen..My 1st income! YES!!My 1st & precious income..Alhamdulillah memang hepy sangat! Now alhamdulillah income semakin meningkat dari 3 angka ke 4 angka :) seterusnya 5-6 angka!!


Bila sebut Shaklee MLM ramai orang prejudis. Eyda dulu pun macam tu juga. Ya lah MLM biasanya jenis headhunting, kejar cari downline, kena pasang kaki kiri kanan dan modal kena ribu riban tapi tak tentu menjadi. Tapi Shaklee bukan macam tu. Malah modal utama cuma yuran keahlian RM75 semenanjung/ RM85 sabah/sarawak.(kalau register terus di cawangan cuma RM65) sahaja. Dan kalau yang nak buat keahlian percuma,
anda perlu beli produk minimum 200 points ( kira-kira RM650). Takde sampai modal ribu riban pun dengan Shaklee ni hokeyyy. Malah Shaklee pulak yang bagi komisyen+bonus+gaji ribu riban kat korang adelah :) Syokkan?Nak dengan tak nak je sebenarnye;
Eyda seronok sangat buat Shaklee.Tak perlu keluar rumah cari orang kecuali saya sendiri yang nak!(hehehehe) & Tak perlu susah payah simpan stok kat rumah haa...Kalau ada customer order,Shaklee yang akan tolong poskan..jimat dan senang bukan??Kecuali ada customer nak COD la kan..so kena la pi hantar kat customer :). Kadang-kadang urusan pos pun Poslaju datang pick up depan pintu.. hahahah pemalas kan?tapi takpe janji barang sampai ke tangan customer ..

My dream car with Shaklee car bonus..1 day In shaa ALLAH..


Lagi satu ape yang mmbuatkan eyda suke sangat dengan Shaklee ni..dapat pergi Umrah free bertaraf 5 star tau(dengan kelyakan dan points terkumpul)..dahla free 5 bintang pulak tu..Sape nak bagikan?Tu lah kelebihannye kalau anda betul2 serius dengan Shaklee ni..
Plus dapat free melancong ke dalam & luar negara tajaan Shaklee..boleh bawak suami,anak2 mak bapak sepupu tak kisahla sapepn..yang penting semuanya Shaklee bagi free :)


simpan stok sikit kat rumah untuk customer yang nak COD :)



simpan stok sikit kat rumah untuk customer yang nak COD :)




From Shaklee direct to your cust house

Yang paling best suami dan anak sentiasa ada depan mata (Rumahku Officeku gaji mantopp! )
Memang ini impian saya dan saya rasa inilah juga impian setiap wanita yang berkeluarga kan. Setakat ni, apa yang saya perlukan hanya laptop atau smartphone dan Internet.Cukup 3 ni maka sangatla senang nak berbisnes dengan Shaklee ni tau.

Eyda juga tidak pernah memaksa downline eyda.Kalau rasa serius nak income so berusahalah semampu boleh..yelah nak senang bukan senang tau..susah dahulu senang kemudian..Ape yang tak faham eyda akan bantu dan selebihnya usaha + doa + tawakkal..In shaa ALLAH jika baik niat kita maka baiklah habuannya..What u give is what u get back :D




Jika anda berminat untuk jana pendapatan dengan Shaklee, nasihat eyda pastikan anda memilih mentor yang mampu membimbing anda. Sebab dalam Shaklee mentor atau Upline inilah yang akan membimbing anda dengan produk dan marketing malah memberi sokongan moral dan emosi. Jadi kalau tersalah pilih alamatnya kecundanglah.Jangan tersalah pilih mentor jenis TOUCH N GO sudah..kalau dapat jugak..naseblahhh hihi

Khusus untuk mereka yang mendaftar dalam group Shaklee Mummy Eyda Rich Empire, saya memang menyediakan bimbingan produk dan cara pengambilan produk yang betul


  • Tips marketing untuk pemasaran secara online
  • Online Support Group (Facebook group, Whatsapp group Mummy Eyda Rich Empire)
  • Group dan Personal coaching
  • Panduan untuk memulakan bisnes Shaklee
  • Sokongan moral dan emosi dan rohani
  • Ukhwah yang kukuh sesama ahli
  • Seminar tips tingkatkan jualan di Facebook (akan datang In shaa ALLAH)
  • Seminar Asas Mummy Eyda Rich Empire – Tips Memulakan Bisnes Shaklee Anda (akan datang In shaa ALLAH)
  • Seminar Mummy Eyda Rich Empire – Rahsia Jana Pendapatan 4 Angka Dalam Sebulan (akan datang In shaa ALLAH)
So ape tunggu lagi..peluang dah ada depan mata..nak dengan tak nak sahaja..Kalau orang lain boleh mengapa tidak anda?

Siapa yang berusaha lebih dia yang akan berjaya

Shaklee memang MLM. Group Jutawan telah mencetuskan revolusi MLM. Cara konvesional MLM yang lapuk sudah dipinggirkan. Semuanya berasaskan online. Anda juga akan diserap ke group online untuk mendapatkan tips dan coaching dari leader. Shaklee bukan skim cepat kaya atau pun MLM yang hanya menjaja marketing plan sahaja. Kekuatan Shaklee adalah produknya. Kalau anda menyertai saya pada hari ini, dan jualan anda melebihi jualan saya, maka anda akan mendapat bonus LEBIH daripada saya. Dan sekiranya anda lebih rajin daripada saya, maka anda juga boleh naik pangkat lebih cepat daripada saya. Pendek kata, Shaklee bukan bisnes 'siapa banyak kaki dia banyak duit' tetapi Shaklee adalah bisnes yang sangat adil 'siapa paling rajin dia banyak duit'.


Susur Galur Saya 

Nama : Presidential Master Shareeza @ Mama Cery | Nama Group : Jutawan Shaklee



Nama : Master Zuraifah Anuar @ MIA | Nama Group : Shaklee 2U (S2U)



Nama : Master Nadiah Suhadi | Nama Group : My Shaklee Empire (MSE)




Nama : Master Siti Nur Hidayah | Nama Group : Mummy Eyda Rich EmpireinshaaALLAH satu hari nanti!!!




Jadi jom sertai keluarga besar JUTAWAN kami :)

SID 892528
Sms/Whatsapp 01112909545



6 comments:

  1. All the best and see at top Eyda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq MIA ! Doakan eyda ..nak sgt jdik mcm MIA & others :')

      Delete
  2. Saya suka baca pasal status kejayaan jutawan2 Shaklee, tahniah akak..Insha Allah saya akan jadi macam akak2 semua..Allahuakbar

    ReplyDelete
  3. In shaa Allah kita smua boleh! Kaya & Berjaya.dunia akhirat :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, bila baca kejayaan para jutawan shaklee. saya jadi bangga jadi sebahagian dari mereka
    Tq Allah.

    Blog walking here: sila2lah ke blog saya yer http://impianibuyaya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. wah hebat berliur rasanya tengok income diorang yg berjaya dlm shaklee ni ...apa apa pun tahniah doakan saya yg baru sebulan buershaklee ni,,., fuh parah jugak customer blom dapat lagi silalah singgah ke blog saya www.rayflexs.blogspot.com

    ReplyDelete