Friday 12 July 2013

GABUNGAN BERSAMA ESP UNTUK HASIL TERBAIK



Salam semua..jom sambil-sambil rehat tu kita tengok the best combination ever with ESP (Energizing Soy Protein) 


1) ESP + PERFOMANCE DRINK




>> KEKAL BERTENAGA KETIKA PUASA 

(Gabungan ini selalunyaa customer akan order meal shakes sekali, tapi kalau dua ini sahaja pun dah mencukup kerana dah cukup untuk memberikan tenaga dan mengenyangkan perut sepanjang masa. Insyallah puasa takkan gastrik dan kepenatan .)



2) ESP + GLA COMPLEX 






 >> KESUBURAN WANITA UNTUK HAMIL 

(Set paling basic pada yang ikhtiar untuk hamil . memang terbaik, tetapi jika anda mempunyai bajet lebih eyda syorkan fuu set full, inysallah ada PELUANG UNTUK ANDA HAMIL)



3) ESP + VITA E COMPLEX




>> KULIT CANTIK,CERAH,BERSERI,FLAWLESS,NATURAL BEAUTY 

(The best combination ever untuk kulit flawless.Moat of my customer consume this get positif result dan berbaloi ebab jimat dan tahan sehingga 4 bulan tauu ! memang terbaik. ESP dan vitamin E membantu menaikkan seri muka dan kulit akan cantik TANPA MAKE UP !)


4) ESP + ALFALFA COMPLEX




>> PAYUDARA ANJAL/KACIP FATIMAH/BASIC SET MILK BOOSTER 

(Bukan sahaja untuk MILK BOOSTER, tetapi menganjalkan payudara anda kembali selepas bersalin, pengambilan yang berterusan akan membuatkan anak anda kenyang sentiasa , suami pun sayanggg )



5) ESP + OSTEMATRIX 




>> MENGURANGKAN SAKIT KEPALA/MIGRAIN/SEMBELIT/JAUNDIS BABY SEMSA PANTANG

(Sangat bagus untuk ibu - ibu yang sedang hamil, sudah bersalin, berpantang, menyusu kan bayi kerana ESP dan OSTE membekalkan keperluan kalsium yang berkali kali ganda dari susu biasa.Terbaik dari OSTE SHAKLEE untuk kurangkan peratus anak anda kena jaundis & kebaikan tulang kita!



6) ESP + LECITHIN




>> SLIMMING SET/MENGEMBALIKAN BENTUK BADAN SELEPAS BERSALIN/MEMBAKAR LEMAK

(Kebaikan Lecithin Shaklee yang best ini salah satunya adalah sebagai pemecah lemak dan ianya sesuai untuk ibu menyusu. Amaran kepada ibu menyusu jangan sembarangan makan produk kuruskan badan, nanti ibu tak kurus, anak yang kurus dan kadang-kadang kita tak tahu pun kesan sampingan produk pelansingan di pasaran untuk jangka masa panjang.
Lecithin bagus untuk ibu menyusu yang mahu kurus, slim, ramping dan langsing.



7) ESP + OMEGA GUARD




>> MENGURANGKAN RISIKO KEGUGURAN/BAYI PRAMATANG 

(Gabungan ini bukan sahaja mampu mengurangkan risiko keguguran, malah mengurangkan risiko bayi pra matang, di samping meningkatkan perkembangan otak baby sejak dalam perut ibu lagi. Insyallah perkembangan anak akan normal dan jarang dijangkiti penyakit jika mengamalkan set ini.)


8) ESP + ZINC COMPLEX 




>> MENYEMBUHKAN LUKA BERSALIN/PEMBEDAHAN 

(Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang rambutnyaa gugur selepas bersalin serta mempercepatkan penyembuhan luka bersalin / pembedahan.)

So pasti anda semua dah tahu ape yang anda inginkan bukan?nak kurus boleh nak cantik boleh..penden kata semua boleh!!hehe

Nak harga spesial??hubungi eyda sekarang!!

SID 892528
Sms/Whatsapp 01112909545

0 comments:

Post a Comment