Wednesday 1 January 2014

Jom Bina Azam Baru - 2014 [ Financial Freedom + Power Of Giving ]

Assalamualaikum semua..Selamat Malam ..baru boleh bersiaran..malam ni hero-hero tidur awal..Seharian tak tidur..main 24jam je..Mane tak penatnye..Kan?Alhamdulillah anak-anak Eyda sentiasa aktif :) Selasak manapun dorang susah nak kena sakit..antibodi mereka setakat ini memang kuat. Mungkin cukup dengan Vitamin yang dibekalkan  (Mealshakes + Omega Guard + Chewable Vita C).

Okey berbalik kepada topik asal..New Year 2014..Alhamdulillah masih diberi kesempatan oleh Allah SWT untuk merasai nikmat didunia ini..diberi umur yang panjang untuk megumpul segala amalan ibadat untuk bekalan akhirat ..Syukur..

Tahun 2014..sememangnya tahun yang dijangka agak mencabar bagi kita semua bukan? Yelah dengan semua kenaikan harga barang,minyak,tarif elektrik..memang mencabar isi poket kita semua bukan??Sini Eyda nak kongsikan sedikit rezeki yang Allah turunkan kepada Eyda dan In shaa Allah ianya untuk dikongsikan bersama anda semua..

Dibuka kepada sesiapa sahaja yang nak menambah pendapatan..membuat pendapatan sampingan (Side Income) , nak tolong ringankan beban suami , tolong suami beli barangan dapur , bantu keluarga,bantu isteri,jana wang lebih untuk simpanan masa depan,nak hantar wang bulanan kat mak ayah di kampung..dan macam2 lagi..Yelah takkan kita nak hidup setakat cukup cukup makan bukan?Mestilah nak lebih dari biasa..sekurangnya ada jaminan untuk masa depan.

Oleh itu jomlah kita sama sama keluar dari "comfort zone",bina kehidupan baru..In shaa Allah kami di group MUMMY EYDA RICH EMPIRE akan guide anda dari Zero to Hero..In shaa Allah..Ilmu yang bakal anda dapat seimbamg dunia akhirat.

Hanya dengan Rm65 anda akan dapat menjana income sehingga 3-4-5-6 angka..Ini bukan angan2 atau omong kosong tapi kenyataan..Keluarga Jutawan Shaklee kami dibimbing oleh Mentor mentor yang hebat..dinaungi oleh Presidential Master Shareeza atau mesra dengan panggilan Mama Cery :)

Apa yang perlu ialah sekeping HATI YANG CEKAL & NIAT YANG IKHLAS nak berjaya dunia akhirat..Eyda hanya akan bimbing anda..selebihnya anda yang buat.Setakat ini Alhamdulillah.."anak anak" Eyda yang bermula dengan 0 angka sekarang dah ada yang capai 3angka dan In shaa Allah tak lama lagi 4angka..mulanya hanya untuk makan sendiri2 sahaja.
Sekiranya anda berminat nak join dibawah empayar kami..amatlah dipersilakan..tak rugi mencuba..Okay?

♥♥ I'll keep my MONEY FREEDOM, my guns and YOU can KEEP THE ''CHANGE'' ♥♥
Jangan malu jangan segan cari Eyda..kita sembang2 bincang2 apa yang anda perlukan :)
Boleh cari Eyda di ;

SID 892528
Sms/Whatsapp 01112909545

0 comments:

Post a Comment